بریتانیا غذاها و نوشیدنی ­های استثنایی تولید می ­کند و فرصت­ های بی نظیری را در اختیار صادرکنندگان انگلستان، خریداران و سرمایه گذاران بین المللی قرار می­ دهد.

رهبر بازار

فرهنگ غذایی منحصر به فرد ما، که مطابق با سلیقه ­های دوران معاصر ساخته و پرداخته شده است، نظر خریداران و مصرف کنندگان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

قطب تحقیقاتی

تولید غذا و نوشیدنی در بریتانیا به سرعت در حال رشد است و برای محصولات جدید در سوپر مارکت­ های ما، تقاضای زیادی از سوی مصرف کننده وجود دارد. این بدان معنی است که حوزه تحقیق و توسعه (R&D) در بریتانیا پر رونق است و یک بستر آزمایشی عالی برای محصولات جدید می ­باشد.

استانداردهای بالا

غذا و نوشیدنی­ های انگلیسی نه تنها خوشمزه هستند، بلکه محصولات اصل در اختیار خریداران و سرمایه گذاران بین المللی قرار می­ دهد که آنها می ­توانند به این محصولات اعتماد کنند. قابلیت رصد محصولات در هر مرحله از زنجیره تأمین، باعث شده است که دسترسی به بازار برای محصولات انگلیسی در سراسر جهان فراهم گردد:

  • سالانه 230 میلیارد پوند برای غذا و نوشیدنی در بریتانیا هزینه می­ شود.
  • ·          400000 نفر در 10،000 کسب و کار موجود در این بخش، مشغول به کار هستند.
  • در سال 2018، صادرات مواد غذایی و نوشیدنی معادل 22.5 میلیارد پوند بود.
  • برای تغذیه جمعیت رو به رشد، تا سال 2024 باید 140 هزار نفر نیروی جدید استخدام شوند.
  • اولین و بزرگترین صنعت تولید در انگلیس – بزرگتر از ترکیب خودرو و هوافضا.
  • در سال 2020،  نرخ رشد 33 درصدی مواد غذایی دارای برند و نوشیدنی ­های غیر الکلی به 6 میلیارد پوند می ­رسد.

نوآوری

با وجود هزاران محصول غذایی و نوشیدنی جدیدی که هر سال به بازار عرضه می­ شود، تولید کنندگان مستقر در بریتانیا از جابجا کردن مرزهای تولید مواد غذایی هراسی ندارند و سعی می­ کنند با مخاطبان و سلیقه ­های مختلف، وفق پیدا کنند. توسعه فناوری­های جدیدی که عمر مفید مواد غذایی را طولانی­ تر می ­کنند و تولید محصولات آزاد جدید برای برآوردن الزامات بازارهای نوظهور در کشور انگلستان، باعث شده است که شرکت­ های مستقر در این کشور بیشترین بهره را از علم جهانی آن ببرند و در این محیط نوآورانه شکوفا ­شوند.

بسته بندی نوآورانه

کشور انگلستان به دلیل نوآوری در بسته بندی و توسعه محصولات جدید، در سراسر جهان شناخته شده است. ما از یک اکوسیستم بسیار ماهر در زمینه علوم مواد، علوم کامپیوتر و مهندسی برخورداریم. شما می­ توانید در کشور ما، نوآوری­های خود را در زمینه بسته بندی توسعه دهید.

انقلاب غذاهای گیاه­خواری

تقاضا برای غذاهای گیاه­خواری در بریتانیا رو به افزایش است، زیرا تعداد افرادی که در حال کاهش مصرف محصولات حاوی مواد حیوانی هستند و یا مصرف این غذاها را متوقف کرده­ اند، در بریتانیا رو به افزایش است.

نام تجاری خصوصی

بازار نام تجاری خصوصی انگلستان، یکی از کامل­ترین بازارهای جهان است که بسیاری از تولید کنندگان حاضر در این بازار، در زمینه محصولات مربوط به کسب و کارهای بین المللی تخصص دارند.

شرکت بستنی مسقر در دوون، جهانی می ­شود

شرکت Granny Gothards که در شهرستان دوون (Devon) مستقر است، انواع بستنی از محصولات محلی تهیه می­ کند و بخشی از یک شرکت لبنیاتی پر رونق در جنوب غربی انگلیس است. این شرکت، محصولات خود را به خاورمیانه صادر می­ کند و اکنون قصد دارد شعبی در کشور چین تأسیس کند.

اقدامات بعدی

اگر به دنبال تأمین کننده هستید، و یا می­ خواهید یک بیزینس در بریتانیا راه اندازی کنید، ما می­ توانیم به شما کمک کنیم. برای دریافت مشاوره ساده در مورد نحوه راه اندازی بیزینس در بریتانیا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست