بازار امنیت سایبری بریتانیا، دارای یک بازار پیشرو در جهان می ­باشد و بزرگترین بازار امنیت سایبری در اروپا است. شهرتی که ما به خاطر تخصص، کیفیت، نوآوری و اعتماد کسب کرده ­ایم، باعث می ­شود تا شرکت­ های بریتانیایی، شرکای خوبی برای کسب و کار شما باشند.

استعداد و مهارت

بیش از 40،000 نفر در صنعت امنیت سایبری بریتانیا، مشغول به کار هستند. در دوره­ های گسترده کارآموزی و کارشناسی ارشد ما، طیف کاملی از مهارت­ ها آموزش داده می­ شود.

سرمایه ­گذاری در صنعت

انگیزه­ های زیادی برای راه اندازی کسب و کار سایبری در بریتانیا وجود دارد، از جمله برنامه Cyber Growth Partnership که تحت پشتیبانی دولت قرار دارد، تحقیقات بازار از جانب Innovate UK، و بودجه از طرف شتاب دهنده­ های دولتی.

محصولات قابل اعتماد

گواهینامه مرکز امنیت سایبری ملی بریتانیا (UK’s National Cyber Security Centre)، به شما این اطمینان را می­ دهد که محصولات و خدمات بریتانیایی در برابر تهدیدات سایبری، مؤثر هستند.

در سال 2018، ارزش صنعت امنیت سایبری بریتانیا، معادل 5 میلیارد دلار (یا 3.87 میلیارد پوند) بود.

سرمایه گذاری دولت بریتانیا در بخش امنیت سایبری، 1.9 میلیارد پوند است.

800 شرکت امنیت سایبری در بریتانیا کار می­ کنند.

تخمین زده شده است که هزینه جهانی نقض داده­ ها تا سال 2022، به 6.07 تریلیون پوند می­ رسد.

تحقیق و توسعه

وجود افرادی مانند ایدا لاولیس، خالق اولین الگوریتم، تا تیموتی برنرز لی، مخترع تارنمای جهانی وب، حاکی از آن است که بریتانیا از میراث قوی در زمینه توسعه فناوری­ های سایبری برخوردار است و سرچشمه­ی نوآوری سایبری تلقی می­ شود.

تحقیقات برجسته

17 دانشگاه در بریتانیا که به عنوان مراکز علمی عالی (ACE) در زمینه تحقیقات امنیت سایبری شناخته می­ شوند، تحقیقات سطح جهانی انجام می ­دهند.

حیطه­ ی جهانی

مراکز علمی عالی (ACEها)، با سازمان­ ها و دانشگاه­ های مختلف دنیا مشارکت می­ کنند و از بهترین استعدادهای جهانی بهره می­ گیرند و با آنها همکاری می­ کنند.

مراکز نوآوری

دولت بریتانیا برای توسعه فناوری­ های پیشرو در جهان و پرورش کسب و کارهای مستعد کوچک، در مراکز نوآوری سایبری در چلتنهایام و لندن سرمایه گذاری کرده است.

آموزش بهترین افراد در سراسر جهان

آکادمی سایبری PGI، در زمینه آموزش افرادی که از طرف دولت بریتانیا، صلاحیت دریافت کرده ­اند، تخصص دارد. آکادمی سایبری PGI برای شرکای دولتی مانند KADDB در اردن و MDEC در مالزی، مربیانی آموزش داده و زیرساخت­ های آموزشی برای آنها ساخته است که اکنون می­ توانند آموزش­ های خودشان را در زمینه امنیت سایبری ارائه دهند.

اقدامات بعدی

اگر به دنبال تأمین کننده هستید، و یا می ­خواهید یک بیزینس در بریتانیا راه اندازی کنید، ما می­ توانیم به شما کمک کنیم. برای دریافت مشاوره ساده در مورد نحوه راه اندازی بیزینس در بریتانیا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست