صنعت مهندسی پیشرفته ­ی بریتانیا، در زنجیره تأمین خودش، هزاران شرکت برای ارائه محصولات دقیق و خدمات تخصصی مورد نیاز دارد. همچنین صنعت تولید در کشور ما، یک صنعت پر رونق است که سرمایه گذاری در اتوماسیون و پیشرفت­ه ای تکنولوژیکی، هر سال 275 میلیارد پوند به اقتصاد ملی می ­افزاید.

رشد

ما شاهد رشد قابل ملاحظه ­ای در صنایع زنجیره تأمین بریتانیا بوده ­ایم، به ویژه در حوزه­ هایی مانند مواد کامپوزیت، فناوری­ های کم کربن، مهندسی فرآیند دیجیتال، تولید مواد افزودنی و روباتیک، و سیستم­ های خودمختار  که همه اینها از فرصت رشد بالایی برخوردارند.

نوآوری

بریتانیا در زمینه طرح­ های R&D، سرمایه گذاری زیادی کرده است و حامی نوآوری در حوزه­ های مهم صنعتی از جمله تولید پایدار، انرژی پاک، حمل و نقل کارآمد و یکپارچه، سلامت و رفاه، مواد و راندمان منابع و امنیت غذایی می­ باشد.

پشتیبانی

بریتانیا، در زمینه تأمین بودجه برای سرمایه گذاران، پشتیبانی ارائه می ­دهد: از سال 2007 تاکنون بیش از 1.8 میلیارد پوند به پروژه­ های جدید اختصاص داده، و همین میزان بودجه به کسب و کارها تخصیص داده شده است.

بیش از 100،000 شرکت تولیدی پیشرفته در بریتانیا وجود دارد.

هدف دولت بریتانیا، این است که سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در حوزه تحقیق و توسعه را تا سال 2027 به 2.4٪ از تولید ناخالص داخلی برساند.

4000 شرکت مهندسی با بیش از 100 کارمند، همگی در زمینه رباتیک سرمایه گذاری می ­کنند.

71٪ از شرکت­ هایی که گردش مالی سالانه آنها 10 میلیون پوند یا بیشتر است، به اتوماسیون علاقه نشان داده ­اند.

صنعت 4.0 (Industry 4.0)

قرار است فناوری­های جدید در چند سال آینده، بهره­ وری را دگرگون کنند؛ فرآیندی که به آن چهارمین انقلاب صنعتی یا صنعت 4.0 گفته می­ شود. مجمع جهانی اقتصاد، بریتانیا را به عنوان کشوری پیشرو در صنعت 4.0 می­ داند – این کشور دارای رتبه دوم در زمینه فناوری و نوآوری و رتبه اول در زمینه تأمین مالی می ­باشد.

Made Smarter

مجله Made Smarter Review، که بخشی از استراتژی صنعتی بریتانیا است، توصیه­ هایی ارائه داده است که با مشاوره و ترویج پذیرش فناوری­ های صنعت 4.0، به دگرگونی چشم انداز صنایع ساخت و تولید در بریتانیا کمک خواهد کرد.

مواد

کشور بریتانیا در حوزه تکنولوژی­ های مواد و تولید مواد پیشرفته مانند گرافن و سایر مواد 2 بعدی در جهان، زبانزد است. پیش بینی می­ شود که تا سال 2021، 138 میلیارد پوند صرف کم کردن وزن وسایل نقلیه برای برنامه­ های حمل و نقل در جهان خواهد شد، و بریتانیا نیز به خوبی در این حوزه سرمایه گذاری کرده است.

مراکز تحقیقاتی Manufacturing Catapult

مراکز تحقیقاتی High Value Manufacturing Catapult، با بیش از 200 میلیون پوند سرمایه گذاری دولت از سال 2011 تاکنون، به توسعه فناوری­ های جدید در حوزه ساخت و تولید سرعت بخشیده ­اند.

افزایش سطح نوآوری

دکتر تونی بانون، دارنده ­ی عالی­ترین رتبه امپراتوری بریتانیا و رئیس اجرایی Precision Technologies Group اذعان کرد: “صاحبان کسب و کار در کشور ما باید سطح تکنولوژی و نوآوری خود را ارتقاء دهند و ما به بهترین مهندسین نیاز داریم. کشور بریتانیا در سطح بین المللی، به عنوان یک کشور پیشرو در حوزه فناوری و تولید تلقی می شود. “

اقدامات بعدی

اگر به دنبال تأمین کننده هستید، و یا می­ خواهید یک بیزینس در بریتانیا راه اندازی کنید، ما می­ توانیم به شما کمک کنیم. برای دریافت مشاوره ساده در مورد نحوه راه اندازی بیزینس در بریتانیا با ما در تماس باشید.

خدمات مالی

بریتانیا، مرکز امور و خدمات مالی در جهان است و از زیرساخت­ها، استعدادها و تخصص جهانی برخوردار است. به همین دلیل است که شرکت­ های بین المللی، تصمیم می­ گیرند کسب و کار خود را از اینجا شروع کنند و آن را گسترش دهند.

رهبر فناوری

ما میزبان شرکت­ های برتر فناوری مالی (FinTech) هستیم، مرزهای خدمات مالی در دست ماست و سرمایه گذاری­ های عمده جهانی را به خود جلب می­ کنیم.

قطب مالی

بریتانیا، یکی از مراکز خدمات مالی برجسته در جهان است و بیشترین تمرکز موسسات مالی در جهان، بر روی این کشور می ­باشد.

محیط انعطاف پذیر

وجود مقررات محکم اما انعطاف پذیر در کشور ما، امکان فعالیت­ های روان و رشد سریع را فراهم می­ کنند. ما به کسب و کارها کمک می­ کنیم تا از قوانین پیروی کنند و ایده­ های جدیدی به بازار عرضه نمایند:

  • سهم شرکت­ های FinTech در اقتصاد بریتانیا، سالانه معادل 6.6 میلیارد پوند است.
  • ·         2.3 میلیون نفر در بخش خدمات مالی بریتانیا شاغل هستند.
  • ·         428 شرکت خارجی در بورس اوراق بهادار لندن – دومین بورس بزرگ در جهان – حضور دارند.
  • در سال 2017، 9.7 میلیارد پوند سرمایه از طریق انتشار اوراق و IPO (عرضه اولیه سهام) جمع آوری شده است.
  • دارایی های بخش بانکی بریتانیا در سال 2017 معادل 10.8 تریلیون دلار بود.
  • ·         76.500 نفر در بخش FinTech مشغول به کار هستند.

استعداد راه اندازی استارتاپ و فراتر از آن

بریتانیا، بهترین استعداد خدمات مالی جهان را دارد. کسب و کارها می­ توانند هزینه مهاجرت به خارج از کشور را کاهش داده و برای مدت سرمایه گذاری خود، کارمند جذب کنند.

شرکت­ های FinTech دارای رشد سریع

برخی از بزرگترین IPOهای FinTech از جمله Worldpay، بدست ما انجام شده ­اند. شرکت­ های Funding Circle، Nutmeg ، Monzo و Transferwise به همراه 17 شرکت از 50 شرکت برتر FinTech و 25٪ ازاستارتاپ­ های یونیکورن، لندن را به عنوان خانه خود انتخاب کردند.

تامین مالی اسلامی و سبز

66 اوراق صکوک در بورس اوراق بهادار لندن، بالغ بر 50 میلیارد دلار درآمد بوجود آورد – یکی از دلایلی که ما در تامین مالی اسلامی غربی، پیشتاز هستیم. طرح تامین مالی سبز ما، سرمایه گذاری پایداری را توسعه می­ دهد و 78 ورقه قرضه سبز در بورس اوراق بهادار لندن، بیش از 24.5 میلیارد دلار پول به اقتصاد وارد کردند.

پشتیبانی حرفه ­ای از خدمات

کسب و کارها در سراسر بریتانیا، به حسابداری درجه یک، و تخصص حقوقی و حرفه­ ای در حوزه خدمات دسترسی دارند. ما دومین بازار بزرگ خدمات حقوقی در جهان هستیم.

مرز مالی

به گفته­ ی وینی چونگ، مدیرعامل Lattice، توسعه دهندگان اولین بهینه ساز پوتفوی در جهان: “بخش مالی لندن نسبت به سایر شهرها، پذیرای نوآوری­ های مرزی ما است. ایجاد چنین زیرساختی با کمک تأثیر گذاران و استعدادهای کلیدی در جاهای دیگر، بسیار سخت­تر است. “

اقدامات بعدی

اگر به دنبال تأمین کننده هستید، و یا می­ خواهید یک بیزینس در بریتانیا راه اندازی کنید، ما می ­توانیم به شما کمک کنیم. برای دریافت مشاوره ساده در مورد نحوه راه اندازی بیزینس در بریتانیا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست