انگلستان را می توان با نفوذترین و قدرتمندترین کشور اروپا دانست که همواره بستری مناسب برای انواع مشاغل علمی و تخصصی بوده است. مشاغل پردرآمد در انگلیس طبق آماری که در سال 2017 توسط وبسایت مرجع Glassdoor منتشر شد تفاوت های زیادی با آمار سال 2016 همین وبسایت دارد. در سال 2016 مشاغل مربوط به توسعه کسب و کار بیشترین میزان درآمد را در اقتصاد انگلستان به خود اختصاص داده بودند اما در سال 2017 بیشترین میزان شغل و درآمد متعلق به بخش‌های مدیریت اقتصادی و امور مالی بوده است.

انگلستان بر اساس امتیاز شغلی لیست مشاغل پر درآمد سالانه را منتشر می‌کند که باید توسط 100 کارمند راضی امتیاز کامل به یک شغل داده شود و حداقل 100 گزارش درآمدی کامل دریافت شود.

بررسی مشاغل پردرآمد در انگلیس

کشور انگلستان هر سال طیف وسیعی از مشاغل پردرآمد خود را معرفی می‌کند که در اکثر آمارها مشاغل مربوط به تکنولوژی و اقتصاد در جایگاه اول تا دهم لیست قرار گرفته اند. در لیست زیر بر اساس آمار وبسایت Glassdoor به معرفی بهترین و پردرآمد ترین مشاغل علمی و تخصصی در کشور انگلستان می‌پردازیم:

حسابداران مجربامتیاز شغلی 4.3
مدیران مالیامتیاز شغلی 4.5
مدیر مالیاتیامتیاز شغلی 4.4

مدیران حسابداری و حسابداران مجرب: آن ها باید از عهده انجام کنترل برنامه های حسابرسی و نظارت به حسابرسی شرکت و همچنین کنترل محیط کار برآیند. این افراد باید امانت داران خوبی باشند و صحت و صداقت در انجام کار را با سرعت و دقت همراه کنند تا بهترین نتیجه را در زمینه شغل خود بگیرند. حسابداران با تجربه و مدیر حسابداری در کشور انگلستان می تواند حداقل 59500£ (پوند) در سال درآمد داشته باشد.

مدیران مالی: مدیریت منابع و مصارف شرکت های دولتی و خصوصی با عنوان مدیریت مالی شناخته می‌شود که هدف آن افزایش سود شرکت در کوتاه مدت و افزایش ثروت سهامداران در بلند مدت است. تهیه و تنظیم گزارشات مالی سالانه بر عهده مدیران مالی می‌باشد و همچنین مسئولیت برنامه ریزی مالی سازمان نیز به عهده آن ها است. مدیران مالی در کشور انگلستان سالانه بیش از 68000£ (پوند) درآمد خالص خواهند داشت.

مدیر مالیاتی: مسئولیت بررسی و انطباق وضعیت مالیاتی شرکت های خصوصی، دولتی و کسب و کارهای کوچک محلی یا کشوری بر عهده مدیران مالیاتی است. نظارت بر ممیزی ها و تحقیق و برنامه ریزی در مورد مسائل مالیاتی و قوانین مربوط به مالیات در انگلستان از جمله وظایف یک مدیر مالیاتی است. در کشور انگلستان این شغل حداقل 59240£ (پوند) در سال برای افراد درآمد خواهد داشت.

بررسی مشاغل پردرآمد تخصصی در انگلیس

لیست مشاغل پردرآمد در انگلیس سال 2017 در زمینه تحصیلات عالی و تخصصی با درآمد بالا به شرح لیست زیر می باشد:

وکلای حقوقی درون سازمانیامتیاز شغلی 4.5
مدیر منابع انسانیامتیاز شغلی 4.3
تعمیر و نگهداری (خدمات)امتیاز شغلی 4.1
تحلیلگر کسب و کارامتیاز شغلی 4.0

وکلای حقوقی درون سازمانی: طبق آخرین آمار سایت LegalCheek تعداد متقاضیان برای شغل وکالت درون‌ سازمانی سالانه رو به افزایش است؛ این شغل از فشار کاری کمتری نسبت به یک وکیل حقوقی برخوردار است و وکلای گفته می شود که کارهای حقوقی سازمان خود را انجام می دهند. یک وکیل حقوقی در کشور انگلستان که درون سازمان کار می کند می تواند حداقل 81000£ (پوند) در سال درآمد کسب کند.

مدیریت منابع انسانی: این افراد باید وابسته به سازمان یا نهادی که در آن کار می کنند توانایی کامل برای استخدام مهارتهای جدید و نیاز به تعدیل نیرو یا تقبل مسئولیت های متفاوت را داشته باشند.

تعمیر و نگهداری: این افراد که وظیفه خدمات رسانی در حوزه های فنی و تخصصی را دارند می‌توانند با توجه به شرایط شهر محل کار خود و میزان توانایی خود حقوق بالایی دریافت کنند. افرادی که در بخش خدمات تعمیر و نگهداری فنی و حرفه ای در انگلستان کار می‌کنند می‌توانند حداقل سالانه 45000£ (پوند) درآمد کسب کنند.

تحلیلگر کسب و کار: او وظیفه دارد برای آینده شغل کسب و کارهای کوچک و شرکت های پیشرفته چند ملیتی برنامه ریزی کند و بهترین راهکار راهبرد را برای گسترش و توسعه درآمد و کسب و کار معرفی کند. این افراد در کشور انگلستان می توانند حداقل 41200£ (پوند) در سال درآمد کسب کنند که این مبلغ با توجه به توانایی آن ها می تواند افزایش یابد.

اخذ ویزای کاری کشور انگلستان

برای اشتغال بلند مدت در مشاغل پردرآمد در انگلیس در مرحله اول نیازمند دریافت ویزای کاری برای مهاجرت به این کشور پیشرفت هستید. انگلستان برای مهارت شغلی ویزای 2TIER ارائه می‌کند که نیازمند یک پیشنهاد کاری از کارفرمای انگلیسی برای دریافت این ویزای کار می باشید. مدرک تحصیلی متقاضیان و دانش زبان آن ها می‌تواند در دریافت ویزای 2TIER موثر باشد. در لیست زیر مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری انگلستان برای اشتغال در مشاغل پردرآمد در انگلیس بطور مختصر نگارش شده است:

  • گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • مدارک شناسایی ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • حداقل مدرک زبان آیلتس با نمره 6.5
  • مدارک مربوط به رزومه کاری مرتبط
  • ارائه مدرک تحصیلی یا مدرک تخصص و مهارت
  • تکمیل و ارائه درخواست ویزای کار انگلستان
  • دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمایان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست