بریتانیا، یکی از مراکز دریایی پیشرو در جهان است که بر مبنای میراث دریایی قدرتمند ما ساخته شده است. حضور نیروی کار ماهر، فناوری پیشرفته، طراحی و تولید با کیفیت و محیط تجاری جذاب، بریتانیا را به مکانی عالی برای انجام بیزینس تبدیل کرده است.

طراحی و ساخت

طراحی، کشتی سازی و ساخت و تولید در بریتانیا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و از ساخت قایق­ های بادبانی دست ساز گرفته تا سیستم­ های دریایی بسیار فنی، گوشه ­ای از این کارها هستند.

خدمات جامع

تخصص بی نظیری که بریتانیا در ارائه خدمات بیمه­ ای، حقوقی، مالی و آموزشی دارد، به کسب و کارها در شرایط پیچیده نظارتی و مالی امروز کمک می­ کند.

انگیزه ­های انجام بیزینس

فرهنگی که در بریتانیا وجود دارد، فرهنگ حمایت از کسب و کار است، و دولت، از طریق برنامه Maritime 2050 و اتخاذ یک نظام مالیاتی رقابتی، از جمله تعیین مالیات جذاب برای حمل و نقل، روی این موضوع سرمایه گذاری کرده است.

957،300 شغل، تحت پشتیبانی بخش دریایی بریتانیا قرار دارند.

ارزش ناخالص تولید شده توسط بخش دریایی بریتانیا، معادل 37.4 میلیارد پوند است.

هر سال 500 میلیارد پوند تجارت از طریق بنادر بریتانیا انجام می ­شود.

12 میلیارد پوند از محصولات دریایی، صادر می­ شود.

95٪ از کل واردات و صادرات بریتانیا از طریق بنادر این کشور انجام می ­شود.

زیرساخت دریایی

بریتانیا در قلب صنعت بین المللی دریانوردی جای گرفته است و از این رو، این کشور، مکانی طبیعی برای بیزنس­ های دریایی تلقی می­ شود.

الکساندرا داکس

سازمان Associated British Ports و شرکت Siemens، تصمیم گرفتند که در زمینه ساخت تیغه ­های توربین بادی در الکساندرا داکس، 310 میلیون پوند سرمایه گذاری مشترک انجام دهند. فرصت­ های مشابهی در زمینه تولید، انرژی و لجستیک پیشرفته در بنادر سراسر بریتانیا وجود دارد.

اقدامات بعدی

اگر به دنبال تأمین کننده هستید، و یا می­ خواهید یک بیزینس در بریتانیا راه اندازی کنید، ما می­ توانیم به شما کمک کنیم. برای دریافت مشاوره ساده در مورد نحوه راه اندازی بیزینس در بریتانیا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست