صنعت نفت و گاز بریتانیا، از سابقه­ ی 50 ساله در اکتشاف و تولید برخوردار است که منجر به تولید بیش از 44 میلیارد بشکه نفت (Boe) از فلات قاره بریتانیا (UKCS) شده است. بریتانیا با تمرکز بر روش­ های فنی و چالش برانگیز استخراج و تولید، توانسته است جایگاه خود را در تحقیقات و توسعه­ ی فناوری­ ها و نوآوری­ های جدید پیدا کند.

فرصت­ های بازار

تخمین زده می­ شود که به علت وجود برخی مناطق مرزی، اکتشافات جدید و به حداکثر رساندن میزان حصول براونفیلد، می­توان تا 20 میلیارد بشکه نفت تولید کرد.

محیط غنی و متنوع

زنجیره تأمین بریتانیا، در زمینه نوآوری­ های فنی، عملیاتی، تجاری و قراردادی، از برتری خاصی برخوردار است.

پشتیبانی از سوی دولت و صنعت

سازمان تجارت بین الملل (DIT) به شرکت های مستقر در بریتانیا کمک می­ کند تا در اقتصاد جهانی به موفقیت دست پیدا کنند، ضمن اینکه به شرکت ­های خارج از کشور نیز کمک می­ کند تا در اقتصاد پویای بریتانیا سرمایه گذاری کنند.

280،000 شغل تحت حمایت صنعت قرار دارند.

دولت بریتانیا، 20 میلیون پوند در زمینه بررسی­ های جدید لرزه­ای در مورد UKCS سرمایه گذاری کرده است.

1.2 میلیارد پوند مالیات توسط صنعت در سال 2017-2018 پرداخت شده است.

1400 شرکت، کالا و خدمات نفتی ارائه می­ دهند.

در سال 2018، جریان نقدی تولید شده پس از مالیات توسط UKCS، معادل 13 میلیارد پوند بود.

صنعت زیر دریایی بریتانیا

بخش زیردریایی بریتانیا با بیش از 45000 کارمند و حدود 650 شرکت و ارزش 7.5 میلیارد پوند، با داشتن 55٪ از سهم بازار جهانی، در تجربه، نوآوری و فناوری در جهان پیشرو است.

نوآوری

دولت بریتانیا در حال کار بر روی طرح­ هایی برای احداث یک مرکز مهندسی چند میلیون پوندی زیر آب در آبردین (Aberdeen) است تا بتواند در زمینه رباتیک زیردریایی، وسایل نقلیه کنترل از راه دور در زیر آب و کشتی­های پشتیبانی دریایی کار کند.

صادرات

در سال 2016، سهم کالاها و خدمات صادر شده از زنجیره تأمین نفت و گاز بریتانیا، معادل 12.3 میلیارد پوند بود، که سهم قابل توجهی در تراز پرداخت­ های بین المللی بریتانیا داشت.

تعهد به گسترش

DIT متعهد است كه به شركت­ های عضو زنجیره تأمین بریتانیا در سرتاسر صنعت نفت و گاز كمك كند تا سهم بازار جهانی خود را تا سال 2035 دو برابر كنند (از 3.7٪ به 7.4٪).

اقدامات بعدی

اگر به دنبال تأمین کننده هستید، و یا می­ خواهید یک بیزینس در بریتانیا راه اندازی کنید، ما می ­توانیم به شما کمک کنیم. برای دریافت مشاوره ساده در مورد نحوه راه اندازی بیزینس در بریتانیا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست