بریتانیا از نظر میراث، طراحی نوآورانه و صنایع دستی، از شهرت جهانی برخوردار است و محل استقرار برندهای مشهور در جهان می ­باشد.

میزبان برندهای مشهور بین المللی

بریتانیا، میزبان برندهایی از قبیل Paul Smith و Burberry است و شرکت­ های تجارت الکترونیکی مانند ASOS و Farfetch در اینجا مستقر هستند.

لندن –  یکی از مراکز جهانی مد

پایتخت انگلستان، یکی از شهرهای مشهور در جهان برای سرمایه گذاری در بخش خرده فروشی است و میزبان یکی از رویدادهای مد ‘Big Four’، یعنی London Fashion Week می ­باشد.

رونق تجارت الکترونیکی

  • در ماه مارس 2019، فروش آنلاین بخش خرده فروشی انگلستان، از 18.1٪ در فوریه 2019 به 18.6٪ افزایش یافت.
  • خروجی اقتصادی بخش خرده فروشی، معادل 92.8 میلیارد پوند می­ باشد.
  • ·         5٪ از کل GVA انگلستان، از بخش خرده فروشی است.
  • در سال 2019، تعداد بیزینس ­های موجود در بخش خرده فروشی انگلستان به 319125 مورد رسید.
  • ·         5.6٪ از کل بیزینس ­های انگلستان در بخش خرده فروشی حضور دارند.
  • میزان کل خرده فروشی­ های سال 2018، به استثنای سوخت خودرو، 368.4 میلیارد پوند بود.

برتری در نوآوری و میراث فناوری

بریتانیا با برخورداری از آخرین نوآوری­های فناوری مانند هوش مصنوعی در بخش خرده فروشی، توانسته است یک وجهه ­ی تجاری منحصر به فرد از خودش بسازد، و در عین حال همچنان در صنایع سنتی سرمایه گذاری می­ کند تا محصولات با کیفیتی تولید کند که در جهان شناخته شده ­اند.

توانایی در حوزه فناوری

بریتانیا یک کشور پیشرو در فناوری فروش و کانونی برای نوآوری است. شرکت ­های فناوری در انگلستان، به منظور بهبود بهره­ وری، رضایت مشتری و ارائه ­ی پشتیبانی، از فناوری­ های چند جانبه مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ­ها استفاده می ­کنند.

ترکیب فناوری و مصرف کننده

شرکت­ های خرده فروشی سیار در سطح جهانی، باید در بازارهایی حضور داشته باشند که مصرف کنندگان ولخرج و فناوری­ های زیادی در آنها وجود داشته باشد. نکته اصلی برای اینگونه شرکت ­ها، این است که چگونه می ­توانند مشتری ­های جدید را جذب کنند، فناوری های جدید را بیابند و آنها را به کار گیرند. همه این موارد، در بخش خرده فروشی بریتانیا قرار دارد و لذا این کشور، مکانی عالی برای راه اندازی استارتاپ­ و تأمین مالی در حوزه فناوری است.

میراث

بریتانیا به دلیل مهارت در صنایع دستی، خلاقیت و کیفیت، شهرت بین المللی دارد – ما چیزهایی می ­سازیم که پایدار باشند. مثلاً Northampton به ساخت کفش­ های چرمی مشهور است و نام­ های معروفی مانند Trickers در این شهر قرار دارند. و لباس ­های هریس توئید (Harris Tweed) هنوز هم با استفاده از روش ­های قدیمی در هبریدهای بیرونی (Outer Hebrides) به دست مزرعه داران بافته می­ شود.

اقدامات بعدی

اگر به دنبال تأمین کننده هستید، و یا می­ خواهید یک بیزینس در بریتانیا راه اندازی کنید، ما می ­توانیم به شما کمک کنیم. برای دریافت مشاوره ساده در مورد نحوه راه اندازی بیزینس در بریتانیا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست