انگلستان، مرکز علوم زیستی و نوآور­ی در زمینه مراقبت­ های بهداشتی است و می ­تواند فناوری­ها، محصولات، خدمات و راه حل ­های پیشرفته ­ای ارائه دهد. کشور ما از یک اکوسیستم زیست پزشکی بی نظیر در جهان برخوردار است که با داده­ های تحقیقاتی قدرتمند و مقیاس خدمات بهداشت ملی (NHS) ما مطابقت دارد.

استعداد

دارای 3 دانشگاه از 5 دانشگاه برتر جهان در زمینه­ های پیش بالینی، بالینی و بهداشت و 2 دانشگاه از 3 دانشگاه برتر جهان در زمینه علوم زیستی در انگلستان قرار دارند.

فرصت

در انگلیس نسبت به سایر کشورها، محصولات بیشتری در زمینه پیش بالینی و بالینی وجود دارد. صادرات محصولات علوم زیستی انگلستان در سال 2016 میلادی، 30 میلیارد پوند بوده است.

پیشینه

خدمات بهداشت ملی (NHS)، بزرگترین سیستم بهداشتی یکپارچه در جهان است. بیش از 70 سال است که این سیستم، فعالیت می­ کند و توسط بنیاد رفاه عمومی (Commonwealth Fund)، به عنوان برترین سیستم بهداشت جهانی شناخته شده است:

  • بیش از 5،800 شرکت در حوزه علوم زیستی.
  • بیش از 248،000 نفر شاغل در حوزه علوم زیستی.
  • رتبه اول در زمینه تحقیقات علوم زیستی در G7.
  • تخصیص بودجه­ ی 80 میلیارد پوندی تحقیق و توسعه برای ده سال آینده.
  • بیش از 11،000 نفر شاغل در حوزه هوش مصنوعی و سلامت دیجیتال.
  • ·         65 میلیون نفر تحت خدمات NHS قرار دارند.

تحقیق و توسعه

4 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر جهان در زمینه­ های پیش بالینی، بالینی و بهداشت در انگلیس قرار دارند. بسیاری از پیشرفت های مهم علمی، اعم از کشف پنی سیلین و ساختار DNA تا پیشرفت در علوم اعصاب و تصویربرداری پزشکی، و تحولات سلول­ های بنیادی و لقاح آزمایشگاهی، به دست محققان و مؤسسات انگلستان انجام شده است.

تعهد دولت

بریتانیا دارای یک استراتژی صنعتی بلند مدت است و میلیاردها پوند بودجه برای ارائه­ ی نسل بعدی روش­ ها درمانی و فناوری ­های تغییر دهنده ­ی زندگی اختصاص داده است. یکی از مأموریت­ های Grand Challenge این است که تا سال 2030، روش ­های پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری­ های مزمن را دگرگون کند.

محیط مناسب

بریتانیا بسترهای تحقیقاتی و نوآوری مناسبی برای آزمایش نسل بعدی اکتشافات، عرضه­ ی آنها به بازار و تجاری کردن آنها فراهم کرده است. این کشور یکی از آسان­ترین مکان­ ها برای انجام کار در دنیا است و مناسب­ ترین مالیات­ ها را برای تحقیق و توسعه در نظر گرفته است.

فناوری پیشرو

در سال 2018، در بین 100 شرکت برتر جهان در Global Digital Health100، از هر 4 شرکت، یکی از آنها متعلق به بریتانیا بود. این کشور، به تنهایی باعث رشد اروپا در زمینه درمان­ های سلول و ژن شده است و همچنان به ساخت زیرساخت­ های ملی برای درمان­ های پیشرفته ادامه می ­دهد. NHS اولین سیستم مراقبت­ های بهداشتی ملی است که ژنومیک (ژنوم شناسی) را به شاخه اصلی پزشکی معرفی کرد.

ادغام فناوری­ های پیشرو در مراقبت­ های بهداشتی

NHS اولین سیستم مراقبت­ های بهداشتی ملی است که ژنومیک (ژنوم شناسی) را به شاخه اصلی پزشکی معرفی کرد و در اروپا، اولین سیستمی است که CAR-T را برای بیماران معرفی کرد.

اقدامات بعدی

اگر به دنبال تأمین کننده هستید، و یا می­ خواهید یک بیزینس در بریتانیا راه اندازی کنید، ما می ­توانیم به شما کمک کنیم. برای دریافت مشاوره ساده در مورد نحوه راه اندازی بیزینس در بریتانیا با ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست